top of page

GALA DEL CAVA

dv., 29 d’oct.

|

Barcelona

Torna la Gala del Cava amb el xef i presentador de MasterChef, Pepe Rodríguez, com a Confrare d'Honor

Tickets Are Not on Sale
See other events
GALA DEL CAVA
GALA DEL CAVA

Hora i ubicació

29 d’oct. del 2021, 20:00 – 30 d’oct. del 2021, 0:00

Barcelona, Carrer Torre Ramona, 08739, Barcelona, España

Sobre l'esdeveniment

El proper divendres, dia 29 d'octubre  a les 20h, es celebrarà a la Confraria del Cava, la segona edició de la Gala del Cava. 

L'esdeveniment és hereu de l'antiga Investidura Tardoral i comptarà, com és tradició, amb el nomenament d'un Confrare d'Honor, enguany, el Xef del restaurant El Bohío i presentador de MasterChef Pepe Rodríguez. Els Confrares de Mèrit seran Josep Fèlix Bentz, president del Reial Cercle Artístic de Barcelona, la periodista i docent Ana Boadas, la sommelier i comunicadora Meritxell Falgueras i el Primer Equip del FC Barcelona femení. 

Seran nomenades Dames Confrares de Número Lídia Celma, Pilar Delgado, Ingrid Fuster, Olga Giró de la Iglesia i Carmen Infiesta. 

En el transcurs de la nit es concedirà el Reconeixement a la Trajectòria Personal a la Sra. Cristina Colomer i Bernat, Presidenta d'Honor de Caves Colomer Bernat. Aquesta distinció és patrocinada, per segon any, per HITE S.A. 

Coincidint quasi dia…

Comparteix l'esdeveniment

CONTACTA

Sant Joan 2-4-6

Barri de Torre Ramona
08739 Subirats - Espanya
Tel. 93 891 28 03
info@confrariacava.com

SUBSCRIU-TE

Rebràs noticies i avisos sobre els esdeveniments de la Confraria del Cava

AJUDA

Gràcies per subscriure't!

© 2020 La Confraria del Cava. All rights reserved.

Designed by Spora.design

bottom of page